Friday 6 April 2007

Family Day...

Now mama nak continue story about family day for Makmal Penyiasata Kebakaran...
On 31/3/07, mama & team penyiasatan kebakaran buat family day kecil-kecilan just for fun & to eratkan hubungan staff & family...

Ada beberape perkara menarik yang berlaku; antaranya mama & ayah jadi johan pertandingan Keluarga Bahagia & mama menang cabutan bertuah yang mana, mama yang cabut & tercabut no. mama sendiri... hahaha... Tapi nak buat macam maner, dah rezeki... Haziq pulak dapat no. 3 pertandingan rebut kerusi...

Ok, insyallah next year kitaorang akan buat Family Day nie lagi...

4 comments:

anis alina said...

sorry la tk dpt bekalkan kek untuk hari keluarga ko tu, kebetulan terkena hari dan masa yg aku tk boleh plak!! lain kali kalo ada rezeki....ok!!

Fitri & Nazihah said...

Tak aper, lain kali aku makan kek free... hahaha...

anis alina said...

wei...aku nk gmbr hrtu..email la kat aku

Fitri & Nazihah said...

anis, aku lupa bawak camera... insyallah esoklah aku masukkan gambar2 tue...